Wednesday 4 October 2017

Free Premium Netflix Account For 30-Days in 2017

Langkah 1. Buat akaun e-mel baru jika anda tidak mempunyai akaun dan rekodkannya supaya anda dapat melihatnya sekiranya anda melupakan ID e-mel atau kata laluan yang anda boleh buat akaun ini di Gmail atau laman web lain. Jika anda sudah mempunyai akaun e-mel kemudian, terus ke langkah seterusnya. Akaun Percuma Netflix 2017 Akaun Percuma Netflix 2017: SignUp

Langkah 2. Anda perlu memasukkan butiran kad kredit baru setiap kali anda mendaftar untuk versi percubaan tetapi, anda tidak akan dikenakan apa-apa sehingga anda mendapat versi percubaan. Jadi, dapatkan kad kredit prabayar dan anda boleh menggunakannya untuk menjalankan tugas kemudian.

Langkah 3. Sekarang, pergi ke Netflix dan daftar untuk percubaan bulanan. Semasa mendaftar, gunakan akaun e-mel baru dan butiran kad kredit prabayar.

Langkah 4. Sebelum perbicaraan bulanan tamat, anda perlu membatalkan akaun Netflix anda atau yang lain, anda akan dikenakan bayaran untuk pelan bulanan. Untuk memadamkan akaun anda, klik pada nama akaun anda boleh dilihat di sebelah kanan atas, pilih akaun anda dan kemudian pilih Batalkan Pelan Streaming atau Batal Pelan DVD. Kemudian, ikuti arahan untuk mengesahkan pembatalan.

Langkah 5. Anda boleh mengikuti langkah-langkah yang dinyatakan di atas untuk mendapatkan satu lagi percubaan percuma selama sebulan.

Langkah 6. Oleh kerana kaedah yang disenaraikan di atas cukup sibuk kerana anda perlu mendapatkan akaun e-mel baru dan kad kredit baru setiap bulan tetapi, jika anda membuat akaun PayPal dan menyambungkan kad prabayar anda yang telah digunakan kepadanya, anda boleh ambil bulan kedua Netflix dengan kad yang sama, hanya dengan memasukkan maklumat PayPal anda. Tetapi, ia mungkin berlaku, PayPal boleh menutup akaun dengan maklumat palsu. Netf

1 comment:

  1. App - Movie - Hack - Tutorial: Premium Netflix Account For 30-Days In 2017 >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    App - Movie - Hack - Tutorial: Premium Netflix Account For 30-Days In 2017 >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    App - Movie - Hack - Tutorial: Premium Netflix Account For 30-Days In 2017 >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK cv

    ReplyDelete