Friday 6 October 2017

USE WHATSAPP WITHOUT PHONE NUMBER

LANGKAH UNTUK MENGGUNAKAN WhatsApp TANPA MENDAFTAR APA-APA NOMBOR TELEFON

1. Pertama sekali, Simpan data WhatsApp anda yang lengkap ke telefon anda dan hapuskan akaun WhatsApp sedia ada.

2. Kini, alihkan telefon anda ke Mod Pesawat kemudian Muat turun dan Pasang WhatsApp baru pada telefon anda.

3. Selepas itu, pergi dengan arahan pada skrin dan masukkan nombor telefon anda di sana, ia tidak akan menghantar mesej sebagai telefon anda dalam mod penerbangan.

4. Sekarang, ia akan meminta anda untuk memilih kaedah alternatif untuk memilih untuk pengesahan nombor anda. Kemudian anda perlu memilih Check Through SMS.

5. Selepas itu, masukkan alamat e-mel anda dan Klik pada butang Hantar. Kemudian segera klik pada butang Batal.

6. Sekarang anda perlu memasang aplikasi mesej spoof untuk peranti anda. Sekiranya anda mempunyai iPhone kemudian pasang Fake-A-Message dan jika anda mempunyai telefon Android kemudian pasang Text Message Spoof.

7. Selepas itu, pergi ke Peti Keluar dan hantar butiran untuk pengesahan palsu. Gunakan butiran ini untuk itu; Kepada: + 447900347295Dari: Kod Negara, Nombor Mudah Alih dan Mesej: ID E-mel anda.

8. Sekarang, butiran ini akan dihantar ke nombor palsu itu dan anda boleh menggunakan nombor itu untuk pengesahan akaun WhatsApp anda.

9. Selesai!

Jadi di atas adalah tentang kaedah untuk Menggunakan WhatsApp tanpa Mendaftar sebarang nombor. Dengan kaedah ini, anda boleh dengan mudah menggunakan WhatsApp tanpa mendaftar mana-mana nombor kerana anda boleh berbual tanpa nama dengan rakan-rakan anda. Dan anda hanya boleh melaksanakan kaedah ini dengan hanya mengikuti beberapa langkah yang telah kami sebutkan di atas. harap anda suka silap mata dan jangan lupa untuk berkongsi helah WhatsApp yang sejuk ini dengan rakan-rakan anda untuk turut serta.

1 comment:

  1. App - Movie - Hack - Tutorial: Use Whatsapp Without Phone Number >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    App - Movie - Hack - Tutorial: Use Whatsapp Without Phone Number >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    App - Movie - Hack - Tutorial: Use Whatsapp Without Phone Number >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK

    ReplyDelete